مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-12سياسي

بهره برداری از موزه دفاع مقدس گیلان تا بهار 1401


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از بهره برداری از ساختمان اداری و مرکز نگهداری اسناد و کتابخانه مرکزی موزه دفاع مقدس استان گیلان در اواخر بهار 1401 خبر داد و بیان کرد: - همانگونه که مردم جنگ را مدیریت کردند، در روند احداث موزه دفاع مقدس نیز نیازمند حضور مردم خیر هستیم.

سرهنگ حسن حبیبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، عزت و اقتدار ملت ها را در گرو حماسه آفرینی های آنان در مقاطع تاریخی دانست و اظهار کرد: مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس عزتمند شدند.

وی با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در تثبیت انقلاب اسلامی، افزود: خوداتکایی، اعتماد به نفس، تکیه بر ظرفیت های داخلی و مدیریت مردمی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه ظرفیت های مدیریتی همچون حاج قاسم سلیمانی ها از دل دفاع مقدس معرفی شدند، گفت: اگر امروز با همان فرهنگ و معارف دفاع مقدس کارها را پیش ببریم و الگوی مدیریت جهادی سرلوحه مسئولان قرار گیرد، در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و اجرایی مشکلات به حداقل می رسد.

حبیبی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، عنوان کرد: دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی حاکمیت دینی هستند و جدایی دین از سیاست را ترویج می کنند و می خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از موزه دفاع مقدس گیلان تا بهار 1401

بهره برداری از موزه دفاع مقدس گیلان تا بهار 1401